Sayfalar

28 Şubat 2011 Pazartesi

Tüm Dostlara selamlar.

BOYUN EĞME... OYUMUZ TKP’ YE

Bizim Radyo Almanya

Avrupada yaşayan komünistlerin ortak Blog sayfasını: yaratan düşünen dostlara

Elinize sağlık diyorum. O ,zaman herkese katkı sunmaya çağırıyorum.

TKP’le tanışmam tesadüfen internet’te gezinti yaparken oldu. karşılaştık selamlaştık yaptığı işlere baktım birlikte karşılıklı konuşmaya başladık. ve benim içimdeki sönmeye yüz tutmuş közü körüklemeye başladı, insan için yapılması gereken mekanızma yavaş yavaş dikkatli bir şekilde hareketlenmeye başladı. (‘’Balıklama atlamak istemedim.tabi,78 kuşağı o zaman ki abilerimiz yaz tatil’lerinde köye geldiklerinde. seminer, kitap okuma yapılırdı.) Anlatımdan sonra söyle derlerdi: kendini geliştireceksiniz ‘’sakın maymun iştahlı olmayın öğütü verirlerdi. Bu üzerine ben de dikkatli sade sakin bir şekilde uzun zamandan beridir karşılıklı dostluğumuza devam ettiriyorum ve ettireceğimde

Parti benden bir şeyler bekliyor....... evet çok doğru.

O zaman bende kendi kendime sordum...ya acaba partime ne verebilirim diye?

İlk olarak o zamanlar yurtsever cephe yi çevremdeki dostlarımı dağıtmakla başladım,ardından sol gazetesinin dağıtımı geldi. Bunun yanı sıra partinin yazılarını internetden baskı yapıp yine duyarlı dostlara dağıtmakla devam ettim.TKP nin gündeme ilişik siyasi değerlendirmelerini bildiri haline getirip çevreme dağıttım. Dağıtmaya devam ediyorum. Artı tkp tanıtım toplantısı hem bulunduğumuz alanda, onun dışında bir tanıtım toplantısı daha yaptık.

Akıntıya Karşı............Behice BORAN belgeseli gösterildi. Ve sonra kısa bir değerlendirme yapıldı. Sol dergiye abone oldum düzenli geliyor . ben okuduktan sonra çevremdeki ilgi duyan dostlara veriyorum.

Bence partiyi ilgi duyan her kes Sola abone olmalı, okumalı okutmalı dağıtmalı...

‘’TKP 90 Yılı Tezleri’’ Frankfurt bölgesindeki Parti dostlarımızla birlikte okuyup tartışmak istiyoruz.

Seçimlerle ilgi ve seçim öncesi TKP Bildiri Afiş; ve yazıların Türkiyeli insanlara ulaştırılması benin için bir görev olarak önümde duruyor ( Sol Gazetesnin 364 sayının arka kapaktaki:Boyun eğmeyen 500 bin kişi aranıyor sayfasını) bildiri ve Afiş Olarak yapıp evlere, uygun yerlere asmayı düşünüyorum. Ayrıca solun son sayısındaki Kadınlar: seçimden seçi me? Yazısına bülten haline getirip dağıtmak istiyorum.

İnsanlık boyun Eğer mi Gecesinin Cd sini çevredeki dostları birlikte toplantı yapmayı düşünüyorum.

TKP,nin yurtdışı kampını geneleksel olarak, bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceğiz.

RPL TKP dostu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder